Gå vidare till innehåll

Gratis frakt | Betal senere med

    Återvändandepolicy

    Rätt till ångerrätt


    Konsumenternas ångerrätt


    (En konsument är en fysisk person som ingår en rättslig transaktion för ändamål som huvudsakligen är icke-kommersiella eller inte oberoende).


    Vi accepterar att annullera en beställning innan produkten har skickats eller tillverkats. Om beställningen avbryts får du full återbetalning. Vi kan inte avbryta beställningen om produkten redan har skickats.


    Returer (om tillämpligt)


    Vi accepterar returer av produkter. Kunderna har rätt att begära en retur inom 14 dagar efter att produkten levererats.

    För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den måste också vara i sin originalförpackning. För att slutföra returen behöver vi ett kvitto eller ett bevis på köpet.

    Vår returadress finns i Kina och den fullständiga adressen finns på den här sidan. Vi ber dig vänligen att kommunicera med oss innan du inleder en retur och diskutera frågan med vår kundtjänst.

    Förstå att vi inte kan acceptera returer om detta kommunikationskrav inte uppfylls. Vi strävar efter att tillhandahålla en smidig och tillfredsställande returprocess för våra kunder, och att inleda en konversation med vårt team är ett viktigt steg för att underlätta en effektiv returprocess.
    Om du har ytterligare frågor eller behöver förtydliganden om vår returpolicy, tveka inte att kontakta vår dedikerade kundtjänst. Vi finns här för att hjälpa dig och ta itu med alla dina problem.

    Vår returadress:
    Wise fulfillment
    ALEX ZHAO
    NO.1738 RENMIN ROAD, SHANGYU DISTRICT, SHAOXING, ZHEJIANG PROVINCE, 312300
    +8613757503345

    Anmärkningar

    Individuellt beställda eller personliga artiklar har inte rätt till återbetalning inom 14 dagar.

    Om returen orsakas av konsumenten ska konsumenten stå för fraktkostnaderna. Den specifika återbetalningen bör baseras på det expressföretag du väljer.


    Om de mottagna varorna genom vårt fel är skadade eller felaktiga är konsumenten inte skyldig att betala fraktkostnaderna av denna anledning.


    Konsumenten betalar inte någon avgift för återställande av lager för att returnera en produkt;


    Återbetalning (om tillämpligt)

    När vi har tagit emot och bedömt din retur kommer vi att skicka dig en bekräftelse på att vi har mottagit den via e-post. Vi kommer också att informera dig om huruvida din återbetalning har godkänts eller avslagits. Om det godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kreditering kommer automatiskt att göras på ditt kreditkort eller på din ursprungliga betalningsmetod inom två arbetsdagar.

    "Detta innebär att du bör få återbetalningen på ditt konto inom två arbetsdagar."

    Om du ännu inte har fått någon återbetalning, kontrollera först ditt bankkonto.

    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan återbetalningen överförs officiellt. Därefter kontaktar du din bank. Det tar ofta en viss tid innan återbetalningen bokförs. Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått någon återbetalning, vänligen kontakta oss på support@lievess.nl.


    Kontakta vår kundtjänst på support@sevagaa.se för att få en returadress.


    Bifogat: formulär för återkallelse (klicka här) för att ladda ner formuläret för återkallelse)

    Betala senare med Klarna

    Vi finns här för dig 24/7!

    Beställdes idag, skickades idag